skola imorgoonn

nu sitter jag här och känner mig stressad för imorgoon ska vi ha nån sorts historie pov eller det är inte ett prov men man ska ha läst in sej på ett ämne och kunna det fullständigt och sen på timmen skriva ner allt man kn om det på en halv timme :--) jahapp de kommer gå sådär jag valde koncentrationslägren och judeförföljelser och har inte läst nånting men jag har ännu hela natten på mig att lära mej allt om det. men det som jag redan vet låter hemskt tänk att döda människor på grund av deras sexuella läggning, religion, eller annars bara fritänkande nej j tycker de låter sjukt ! men nu ska ja väl gå ner och få hjälp av mamma lite också så ja kan få bra vitsord :)
kulkul i gymmet idag också japjap sen inte så mycket mera mest bara slappat hemma:_____)
ta hand om er

pus
Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback