ny vecka snart igen

Jahapp då var det dags att gå i säng och i morron börja en ny skolvecka.. :D men mjo franskan känns helt okej faktiskt. :--)) Och badade nyss fotbad så det känns riktigt skönt att gå i säng:--) '
japp, nån annan än jag som är trött på vintern ? Jag längtar typ mest till sommaren 10 !=) Jag är också  MEST avundsjuk på min bror som helt säkert just den här tiden ligger på Aruba, en ö i Karibien och solar och har det skönt medans jag måste stå ut med det här äckligt kalla vädret, joo jag tycker om vintern mendet får inte bli för mycket, våren kan vi också hoppa över :) genast gå till sommaren :D men jaja nu ska ja sova
gonatt
ta hand om er
Puss
Ronja
 
bild på ett sånt fotbad jag har : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback