hihi

japp det kmr sejj alltid så att jag bloggar på natten :D ja ja vet faktiskt inte riktigt varför :) men det blir så eftersom jag ine är så mycket på datorn på dagen.:) men joo dagen har varit mest slapp först vaknade jag och gick genast ut på promenad med min mor (Y):D men sen gick jag en annan väg för jag fotade lite och så :) sen kom jag hem gjorde mej i ordning senare kom Laura hit, vi såg först på Confessions of a Shopaholic RIKTIGT bra faktiskt! sen såg vi på I taket lyser stjärnorna för säkert 511 gången :D satt där mest och skratta eftersom vi kunde typ alla repliker utan till och så :--) men vi hade jätte kul : )) senare typ 9 tiden gick jag hem till Becca, vi pratade om olika saker och faktiskt roligt att träffa dej gumman ! vi har inte setts på länge :--) joo men inte så mkt mer, imorron sista jullovs dagen :S:S:S:S borde väl gå o kolla på brorsans match 13.45 om jg orkar stiga upp :) men jepps inte så mkt mer uppdaterar ige om en stund:--))

ha d bäst
puss
ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback