:)


Nu blev jag riktigt arg ! jag hade skivit ett långt inlägg här och mittiallt när jag skulle ladda upp en bild på inlägget så förvann hela inlägget, fy vad störande -.-
men först skoldag från 8-1 var riktit skönt ! den gick så snabbt ! joo sen hem för att städa för jag hade lovat mamma .. :D  enstund till Linn gick jag också före showträningen där hade vi kul och pratade mest och så :)
showövningen var också riktit rolig faktiskt den var lite blandad men kanske mest inriktad på teater:)) men somsagt kul var det
efter showöningen kom Jutta Viivi och Juulia hit, vi såg på filmen säg att du älskar mej och åt en massa gott (L) japp just när filmen var slut kom Emmy hit och då tog de inte länge så gick dom andra hem :''/ men sen var jag här med bara Emmy, vi bestämde oss för att inte se på nån film, det kändes lite onödit : D så vi satt o prata jätte länge  och de var RIKTIGT trevligt, Och nu sitter jag här och borde snart gå o lägga mej men kanske yogar lite avslappnigar före det :--) men imorron klockan 11 zumba:) men somsagt kvällen har varit JÄTTESUPER trevlig fast jag bara ha varit hemma, kollat på film och så det var jätte roligt, sånt behövs också :--) hur har ni haft det?

ta hand om er:)

puss
Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback