25 januari

 åt just typ VÄRLDENS godaste skinomelett+ äggsmörgås :) men ingenting vinner ändå bananomeletten :)♥
BARA 9 månader tills jag fyller år.. jämt !:D men joo väldigt intressant
ela dagen har varit smått stressig, först hem sen gymmet,träning och sångträning så har inte hunnit bloggat nånting alls ! så jag orkade inte öppna min egen dator så ja skriver från mammas istället :--)
jahapp ganska ointressant dag i största allmänhet men jepp ska skynda mej snart sova för att orka igen vakna tidigt för morgonspinningen :))
ta hand om er

puss
Ronja :____)

hahahahhahhaha jag hittade en jätte gammal bild på mej :D jag gillar faktiskt min hoppstil enormt ! :D men ni får ursäkta mej för den är ganska gammal som sagt : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback