(---------:

Nej  nu är sönagen slut och början på en ny vecka. Fysik prov på onsdag och jag förstår ju allting :) men ja de e  ju bara att läsa som alla säger, men fyik intresserar faktiskt inte mej :D jag ar inte tänkt ta nobelpriset i fysik eller nått sånt :)


jaja men ska snart typ vet inte hårinpackning sen sova är ganska trött efter hela långa dagen *host men mjo i alla fall jag är sur eftersom min kameras akku är borttappad ;< men ja hittar den säkrt i skolan nånstans sen =)

trevlig nästa vecka eller vaman ska säga, är faktiskt bra på det här med att vara artig!

ta hand om er

puss
Ronja

jag gillar biden sommaren 08 ? :)


do you remember all of the times we had  ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback