fysik.

jahapp, då var det fysikprov imorron dåå: ) har inte läst mycket alls, men jag får skylla mej själv, vi får hoppas att det går bra ändå =) känner mej nöjd bara jag har skrivit några formler siffror så att de ser ut som att ja kan nånting, nej skojja bara men ja kan det faktiskt helt okej den här gången, men o andra sidan så har jag ingen aning om när jag skulle behöva det i mitt liv, men kanske sen nångång, eventuellt KANSKE nej jag tror faktiskt inte det : D men nu ska ja sluta klaga, ganska onödigt inlägg jag vet, men ändå roligt : )

Imorroon fotografering med showen direkt efter skolan :) så joo kommer kanskeinte så många inlägg då men ni får tåla sånt :)

puss
Ronja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback