:''/

japp förlåt har inte hunnit uppdater idag heller så mkt men var först i skolan, jippii.. : D sen till gymmet en sväng och efter det på träning vi var oh sprang sen var klumpiga jag där igen hejja mej som såklart när vi skulle hoppa konstigt i backarna så slintar jag nästan med ena foten vilket leder till att andra foten blir sned, som resulterar i att jag inte kan gå :D och sen kom mamma efter mej och ja, fan om jag inte kan spela på matchen på fredagen, men aja jag orkar inte bry mej för jag tänker och måste spela hehhe, heja mej bara för att jag är klumpigast.

jaja men hur har eran dag annars varit då ? :)

puss
Ronja

Kommentarer
» Conradanne «

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-30 ♥ 09:56:55
URL: http://conradanne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback