Färga håret.. ?

HAha jag lovar er jag måste verkligen färga håret typ på lördag morgon eller i alla fall snart för jag orkar inte se på detta gråa trista färglösa hår :--) menmen frissan hade ingen tid nu före julfesten så jag tänkte göra så att jag färgar nu en gång hemma och sen har jag en färgtid till frissan den 29.12 så det passar ju bra eftersom det är precis innan jul !:)

men hur ska jag färga det, ja ingen aning faktiskt... tips?

puss
Ronja


har ingen aning vad som skulle kunna för min riktiga hårfärg är väldigt ljus och nu har jag ju mörkt hår, menmen har faktiskt ingen aning !

bilder, google








Kommentarer
» bex «

det du skall färga håret sådär som på tredddje bildennn

2010-12-14 ♥ 14:14:24
» Antonia «

hmmm:) ja tycker tvåan elr trian:)

2010-12-14 ♥ 19:03:38
» myyri «

Oii alla jätte fina men rött så blir de sen mega ful utväxt så man måst färga direkt på nytt.

Rödbrun?

Men ojj va svarta va fint!!

Nej men ja vet int. alla e så fina!! :D

2010-12-14 ♥ 19:06:55
URL: http://myyri.blogg.se/
» uuvi «

3 kuva :)

2010-12-15 ♥ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback