wigjäögwjij

Tror seriöst min dator hatar youtube, men nåja vilket stort problem :------) haha men mjo har inte uppdaterat så mkt hade så mycket allt igår,

Var idag på morgonen en sväng till gymmet och i skolan hade vi skolfotografering, gick väl sådär, har faktiskt ingen aning ännu=) menmen lägger väl upp bilder när jag får dem ! :--)

Senare var jag på Sverige-Finland landslagsmatch för 95or alltså pojkar hehhe :---) KUL det :)

resten av kvällen tänker jag bara ta det lugnt vid datorn ! ha det bäst

puss
Ronja

snygg bild kröhömm när Ronja och Linn goes ballett nångång på Aktia Arena på sommaren ? :---D hahha nej fan



Kommentarer
» linn «

nåmen treeeevligt :D

2010-08-24 ♥ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback