oldtimes goldtimes



mc mane-vitun teinit :---D



lissut-pissikset :---D



Haha småskrattar för mej själv när jag tittar på bilder med mej och Becca när vi alltid var tillsammans, här kommer några ni får skratta för det gör jag själv, men fyfan hur har jag kunnat gå runt sådär trott jag ägt hela världen och nej fy vad pinsamt men komiskt :---D





hahah vad fan har jag gjort ? Hahha kul att jag då kunde använda paint <3 när jag gjorde den :D







nej gud ja skäms faktiskt över mej själv hur jag har sett ut och hållit på, på bilderna ser det inte så farligt ut men fy vilken fjortis

Kommentarer
» laukkipaukkinen «

hei haloo du sku ha sitt mej :--D! men du passar jätte bra me rak pannlugg!

2010-08-22 ♥ 10:15:20
» becca «

hahahahah ja garvar :D:D:DD var ha du rikit hitta såna bilder ? :D:O men de va ju kiva dåå ! :)

2010-08-22 ♥ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback