JAAH !

Jahh äntligen fick jag min skoter =) Så kul, haha men tyvärr måste ännu vänta en månad tills jag blir 15.. men aja det går ju snabbt ?! :) Mamma hade även varit snäll och köpt ett par nya vita converse åt mej tack så mycket :--)

hann inte blogga alls igår men idag hinner jag nog igen efter skolan ska snart rusa iväg ! ha en skön dag !

pusss
Ronjaa

har inte ännu heller hittat min kamera :O så får bli google bild <3 men ja måste verkligen städa idag så ni får lite roligare bilder !!





Kommentarer
» Mando «

skitsnygga!!! Väntar så ti din födis, köpt redan en liten present men den e nolo :(

Som din julklapp ti mig, haha? du våga aldri ge den!

2010-08-21 ♥ 14:03:04
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/
» Mando «

alltså födelsedagsklapp mena ja, julklapp fick ja ju den jättesnygga toppen ! älskar den du vet int <3

2010-08-21 ♥ 14:03:51
URL: http://mandoalamyyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback