fan

hejhej
Jag är SUR. Färgade nyss håret för det fans inte tider till frissan sså gick och köpte färg från frissan för att få bort utväxten som är äckligast i världen :| Köpte färgen 6.0 alltså typ vanli brun och usch den färgen det blev är mörkare än vanlig brun så har typ mörkbrunt hår nu -.- nej jag ville inte ha det, jag vet ja har haft det förr men min riktiga hårfärg är nästan blond så aja ville ha lite ljusare brun denhär gången än riktit mörkbrun jaja men de lyckades inte så får väl beställa tid till frissan så snabbt som möjlit(; men aja tack i alla fall Jutta och Linn (L)
hihiih jag vet har inte bloggat på länge men ja ja kom hem på lörda kväll så har inte hunnit så mycket, men hade faktiskt kul i Paris :) aaja bilder kommer kanske senare. I morron engelska prov men de e typ lättast i världen och faktaboken ska nästan vara klar typ i morron,har skrivit 3 sidor.. men ja vi lever me de
ha de bra

Puss
Ronja

älska bilden hej jag orkade inte vända, SAKNA danmark <3


Kommentarer
» Lisa «

Ja de va ju jag som fota men vitsi jag saaknar danmark <3<3

2009-10-24 ♥ 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback