7.10

hejhej =)
Idag har ja inte gjort så mkt varit på spinning med Laura på gymmet senare kom också Mando dit efter att hon varit på sitt släktkalas :--) Skojj var det. Men jaa annars dagen har varit helt okej förutom att jag missade min kosmetolog tid och fick beställa en ny tills på lörda :--D men ja vi lever me de :))
Snart åker jag till Paris.:--)  Har inte så mkt att skriva idag vet att det här inlägget var onödigt men jag har tråkigt.
MEN FÖRE NI SLUTAR LÄSA !! FINNS DET NÅN SOM KAN HJÄLPA MEJ MED MIN HEADER FÖR DEN JAG GJORT FUNKAR INTE :'''S

puss
Ronja

p.s. bilden är från april-maj 2009;) valborg.. :---))))


Kommentarer
» Mando :) «

HAHAH VA FUL BILD :D



Ja kan hjälpa, ja fatta nu va du mena. :))

2009-10-07 ♥ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback