18.11

jepp dagen har varit ganska inressant men stressig (Y) Jaja först var vi på gymmet med skolan. jag linn och heidi gick till ett annat omklädingsrum än alla andra. :D ja så efter att vi tränat och duschat resulterade de i att vi blev inlåsta i gymmet: D eftersom allt var låst och vi var i omklädningsrummet som var där brevid salen så joo vi stod där och visste inte vad vi skulle göra :D men men som tur var det 2 stycken som var och tränade så vi fick låna telefonen så vi kunde ringa till Anki att hon skull komma och låsa upp. :D jaja men joo det var ganska skojjgt skrattar fortfarande när jag tänker på det ;DD jepp men klockan 4 skulle jag ha piano och får jätte bråttom 5 före cyklar så hårt jag kan till arkipelag och ringer till min pianolärare var hon var men nej jag skull inte tydligen ha piano för att det fanns inte lediga pianorum :D då blev jag arg för att jag hade cyklat i onödat och typ stressat ihjäl >.< jepp men jjo sen till Becca chilla där en stund (Y) sen på showinfo och efter det på träning jepps och nu är jag i panik för jag har tappat bort mitt engelskahäfte där uppsatsen fanns som skulle lämnas in i morgon jepps ho kommer BOKTAVLIGEN mörda mej men joo :D nu ska ja inte gnällla om min dag mera ;D

NEDRÄKNINGEN BÖRJAR ! ,2 dagar ! <3


ooo älska honom <3



puss
ronja

Kommentarer
» Heidi «

hahha:D gymme va no bäst nej huhu! ja skrattar ennu också :D vi lyckas nog allti! <3 :D

2009-11-18 ♥ 21:07:32
» verro «

jacooobbb<33 :D

2009-11-19 ♥ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback